Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Employer branding w branży IT

08 czerwca 2017 | Praca i ZUS

Poszukiwanie pracowników na rynku IT jest bardzo trudne. Nie wystarczy do tego zamieszczenie ogłoszenia na portalach rekrutacyjnych, kuszenie dodatkowymi benefitami czy super atmosferą pracy.

Działania pracodawców z branży IT, inwestujących spore środki w marketing, przypominają pierwsze reklamy w TVP w postpeerelowskiej rzeczywistości. Wystarczyło pokazać produkt i zaprezentować podstawowe informacje o nim. Dziś tego typu marketing nie ma szans. Przestrzeń komunikacyjna jest nieporównanie bogatsza i bardziej skomplikowana, a produktów na rynku znacznie więcej. Ta sytuacja ma znaczący wpływ na to, co dzieje się na rynku IT w kwestii poszukiwania pracowników. Warto jednak zwrócić uwagę na stosunkowo tanie, nieoczywiste i niełatwe, ale konkretne i skuteczne działania.

—Bartłomiej Łatka Dyrektor Pionu Usług Profesjonalnych Qumak S.A.

Wydanie: 10770

Wydanie: 10770

Spis treści
Zamów abonament